Plečnikova Ljubljana – turistična kampanja leta

PLEČNIKOVA LJUBLJANA – TURISTIČNA KAMPANJA LETA

Turizem Ljubljana je konec junija v Londonu prejel nagrado za najboljšo turistično kampanjo Emerging Europe Tourism Campaign of the Year 2018. Mednarodna žirija je med desetimi finalisti z območja osrednje in jugovzhodne Evrope izbrala Plečnikovo Ljubljano, kampanjo, ki jo je Turizem Ljubljana pripravil lani, ob 145. obletnici rojstva in 60. obletnici smrti vélikega arhitekta Jožeta Plečnika.

»Regija uveljavljajoče se Evrope ima bogato in raznoliko kulturo z nič manj razburljivo zgodovino; lahko bi potovali leta, pa ne bi videli niti delček vsega, kar je mogoče doživeti tod,« je v utemeljitvi izbora najboljše tu

ristične kampanje v lanskem letu med drugim zapisala žirija organizacije Emerging Europe. V tem delu Evrope je veliko skritih privlačnosti, nenavadnih in edinstvenih, ki jih je še treba odkriti, je dodala.

»Iskali smo kampanje, ki bi ujele tega duha in ki bi svojo sporočilnost širile v različnih jezikih in na različnih platformah,« je pojasnila žirija in poudarila, da morajo turistične kampanje v tem delu Evrope resnično izstopati in vzbujati pozornost, da se izvijejo iz sence najbolj znanih evropskih destinacij.

Številne aktivnosti Turizma Ljubljana v Plečnikovem letu

Turizem Ljubljana je v okviru promocijski aktivnosti v Plečnikovem letu lani oblikoval nova izleta Sprehod po Plečnikovi Ljubljani in S kolesom po Plečnikovi Ljubljani, v sodelovanju s partnerji podprl razstavi o Plečniku na Krakovskem nasipu in v parku Tivoli ter sofinanciral tudi druge aktivnosti, povezane z arhitektovo zapuščino. Poleg tega je oblikoval poseben razstavni prostor s Plečnikovo tematiko, s katerim se je Ljubljana predstavljala na promocijskih dogodkih v Evropi. Zgodbo o vélikem arhitektu in z njim povezane produkte in doživetja je Turizem Ljubljana sporočal tudi prek družbenih medijev in v tiskanem gradivu.

Projekt Plečnikova Ljubljana, ki je bil uvod v letošnje evropsko leto kulturne dediščine, pa je žirijo navdušil tudi zato, ker je Turizmu Ljubljana zanj uspelo povezati različne deležnike, število udeležencev na Sprehodu po Plečnikovi Ljubljani pa se je v primerjavi z letom 2016 povečalo za kar 120 odstotkov.

Nagrada napredku in najboljšim praksam

Emerging Europe je organizacija s sedežem v  Londonu, ki povezuje 23 držav Srednje in Jugovzhodne Evrope z namenom spodbujanja njihovega družbenega in gospodarskega razvoja ter povezovanja s potencialnimi vlagatelji zunaj regije. Z nagradami si želi okrepiti mednarodni ugled držav članic ter poudariti in nagraditi njihov napredek in najboljše prakse.

Organizacija je konec junija podelila nagrade v desetih kategorijah. V kategoriji enakosti prijazna iniciativa leta je bila med nominiranci tudi Mestna občina Ljubljana s certifikatom LGBT prijazno.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.