Delavnica Kreativna pot do 5* doživetij Bleda

Turizem Bled z veseljem napoveduje delavnico za razvoj avtentičnih in butičnih doživetij.
Delavnica je namenjena vsem turističnim ponudnikom, ki želite z oblikovanjem 5* doživetij gostom ponuditi nekaj več in povišati kakovost ter dodano vrednost svojih turističnih produktov. Delavnico v organizaciji Zavoda za pospeševanje turizma Bled bosta vodili Neja Petek in Petra Goneli iz Agencije za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa, ki se je v desetletju pozicionirala kot vodilna slovenska agencija za razvoj doživljajsko in tržno naravnanih produktov, zgodb in znamk v slovenskem turizmu.

Ekipa Nea Culpe je lansko leto za Turizem Ljubljana vsebinsko povezala 5 ključnih kulturnih institucij v Ljubljani v inovativno 5* doživetje Moustache Tour / Brko tura, ki je bilo izbrano kot najboljša kolesarska tura Evrope s strani 30 novinarjev EasyJet In Flight Magazina. Moustachetura je tudi med prvo deveterico certificiranih doživetij z znakom Slovenia Unique Experiences.

VSEBINA DELAVNICE


10.00–11.30
Proces oblikovanja 5* doživetja in želje sodobnega turistaNa primeru Moustache ture bomo pokazali proces oblikovanja doživetja od inoviranja produkta in njegove ideje, razvoja dramaturgije doživetja, oblikovanja elementov presenečenja, animacije in posebne interakcije z gosti, priprave pripomočkov za vodenje do procesa izobraževanja vodnikov in priprave promocijskih elementov.
11.30–12.00
Odmor
12.30–14.00
Skupaj nadgrajujemo našo ponudbo v 5* doživetjaV moderiranem interaktivnem delu bomo razvijali ideje za oblikovanje 5* doživetij Bleda. Kako povezati obstoječo ponudbo oz. razviti novo pod skupno privlačno zgodbo, ki ima tudi tržni in doživljajski naboj za sodobnega turista

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.